אספקה מהירה לכל רחבי הארץ -משלוח חינם ברכישה מעל 249 ש"ח

ההבדל בין טוחן אשפה אמריקאי לשאר טוחני האשפה

טוחן אשפה אמריקאי

טוחני אשפה הופכים ליותר ויותר פופולאריים במשקי הבית בישראל, ואנשים נוספים מגלים את היתרונות המשמעותיים שלהם בכל יום שעובר.
למרות שבישראל טוחן אשפה הוא מכשיר שנכנס למודעות רק בשנים האחרונות, באמריקה הוא מהווה חלק בלתי נפרד מכל מטבח.
באופן טבעי, טוחן אשפה אמריקאי הוא המומלץ ביותר לרכישה כיום, ובמאמר הבא נבין יחד מהו ההבדל בין טוחן אשפה אמריקאי לשאר טוחני האשפה. קריאה מהנה!

יתרונותיו של טוחן אשפה


מעט לפני שנספר לכם על טוחן האשפה האמריקאי הטוב בעולם מדגם insinkerator evolution 200, רצוי להבין קודם כל מהם יתרונותיו של טוחן אשפה במשק הבית שלנו.

טוחן אשפה ביתי משנה את כללי המשחק לחלוטין כשמדובר בניהול הפסולת שלנו.
מדוע יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש טוחן אשפה למטבח שלהם?

מפחית פסולת אורגנית: מטחנת אשפה נועדה לגרוס שאריות מזון לחלקיקים עדינים שניתן לשטוף בקלות דרך מערכת האינסטלציה. באמצעות מטחנת אשפה ניתן להפחית משמעותית את כמות הפסולת האורגנית שמגיעה למזבלות.

ממזער ריחות ומשיכת מזיקים: פסולת אורגנית בפחי אשפה יכולה להפוך במהירות לכר גידול לריחות ומזיקים לא נעימים, כמו זבובים ומכרסמים. על ידי סילוק פסולת מזון דרך מטחנת אשפה, באפשרותנו לבטל מראש את הריחות והזיהומים הללו.
היחידה טוחנת את הפסולת לחלקיקים קטנים, מפחיתה ביעילות את הריח, ולכן שומרת על ריחו הרענן של המטבח שלכם וגם יוצרת סביבה נקייה והיגיינית יותר.

משפר את יעילות מערכת האינסטלציה: בעיות בצנרת הנגרמות משאריות מזון ופסולת יכולות להיות טרחה רצינית. מטחנות אשפה מונעות סתימות וחסימות על ידי פירוק פסולת מזון לחתיכות קטנות שיכולות לזרום בקלות דרך מערכת האינסטלציה. זה מפחית את הצורך בתיקוני אינסטלציה יקרים ותחזוקה, ובסופו של דבר חוסך לכם זמן וכסף.

נוחות וחיסכון בזמן: מטחנות אשפה מציעות נוחות וחיסכון בזמן. במקום לאסוף פסולת מזון, אתם יכולים פשוט לשטוף אותה בכיור ולתת למטחנה לדאוג לכל השאר. זה מקטין את תדירות הוצאת האשפה ומבטל את הטרחה של התנהלות עם שקיות ופחים מטפטפים.


ההבדל בין טוחן אשפה אמריקאי לשאר טוחני האשפה


כאמור, טוחני אשפה הם חלק בלתי נפרד מהתרבות האמריקאית כבר שנים רבות.
לכן באופן טבעי, באמריקה מיוצרים טוחני האשפה הטובים בעולם, וזה משהו שחשוב לקחת בחשבון כשאנו מחפשים טוחן אשפה.

אצלנו תוכלו למצוא טוחן אשפה מדגם insinkerator evolution 200 המוגדר כטוחן האשפה הטוב בעולם, ומהווה דוגמה מושלמת לטוחן אשפה אמריקאי איכותי.

אילו הבדלים קיימים בין טוחן אשפה אמריקאי לטוחני אשפה אחרים?

תקנים רגולטוריים ותכונות בטיחות: התקנים האמריקאיים הם המחמירים בעולם, גם מבחינת איכות וגם מבחינת בטיחות.
היחידה מצוידת באמצעי בטיחות, כגון הגנת עומס יתר, לחצני איפוס ומערכות כיבוי אוטומטיות.
תכונות אלו מונעות נזק למכשיר ומגינות על המשתמשים מפני תאונות אפשריות.

כוח מנוע: טוחני אשפה אמריקאיים ידועים בכוח המנוע שלהם, וכך גם הדגם שאנו מייבאים.
מעבר לעובדה שהדגם מצויד במנוע אינדוקציה מהפכני, הוא גם מתהדר ב0.75 כוחות סוס ומנגנון האצת טחינה לעצמים קשים במיוחד (היחיד בעולם עם מנגנון מסוג זה).

עיצוב ובנייה: טוחן אשפה מדגם insinkerator evolution 200 מתאפיין בתא טחינה גדול במיוחד, ובעיצוב חדשני המשפר את חוויית המשתמש לאופטימום. המכשיר מתחבר ישירות למערכת האינסטלציה ומסיר מכם כל צורך בהתעסקות עם אשפה.

בקרת רעש: הרעש הוא בהחלט עניין שחשוב לקחת בחשבון לפני רכישת טוחן אשפה. insinkerator evolution 200 מתאפיין בעד 60% הפחתה בעוצמת הרעש, ומצויד במנגנון מתקדם לבידוד רעש. 

אהבתם? שתפו את המאמר...

תוכן עניינים